tisdag 5 juli 2011

Funderingar

Förra veckan lyssnade jag på Underbara Claras sommarprogram. Ett jätte fint och bra radioprogram! När jag hade lyssnat hade jag lite tankar som surrade i huvudet... Jag älskar när jag verkligen funderar och tänker på mig själv, så där lite upp i från. Vem är jag? Vad vill jag? och så vidare. Inte för att jag egentligen vill ändra på något i mitt liv utan mest för att uppmärksamma hur jag känner, vem jag är och vad jag vill. Att få en tankeställare ibland tycker jag är skönt och roligt. Det behöver inte vara ett radioprogram, det kan vara en diskussion med någon när och kär eller något jag läser i en tidning eller blogg. Jag tror att det är nyttigt att rannsaka sig själv ibland.

Kom jag fram till något? Att jag trivs här och nu. Att jag är nöjd. Att jag är glad och har roligt. 

PS. ...Att jag är en jympatjej, jag vill träna inne, i grupp och svettas till musik. För så nöjd och full av liv som jag känner mig nu, det är nästa rekord! (Har jympat fram lite extra energi till bloggen som fått vila några dagar medan jag njutit av livet...) 

1 kommentar:

  1. jag är också glad och har roligt! fantastiskt va? Du bidrar nog en hel del ;)

    SvaraRadera