måndag 23 maj 2011

Helgen

Känner mig väldigt glad över att en jobbhelg kan bli så bra som denna. Börjar med en ledig fredag, fantastiskt sätt att börja helgen på. Man hinner så mycket, tråkiga saker, viktiga saker, roliga saker och nödvändiga saker. Jobbade 11-17.15 i lördags, jätte kul med mycket folk och mycket att göra! Igår jobbade jag 11.45-16.15, samma sak där. Det känns som att jag tar tillvara på de lediga timmarna bättre när jag jobbar lite på helgerna än när jag är ledig fredagkväll till måndagmorgon. Då känner jag mig stressad, Du är ledig, Ha kul, Aktivera dig osv... När jag jobbar så känner jag mig ledig före och efter jobbet, jag aktiverar mig lagom och har kul då jag är ledig. Måste nog öva på att vara ledig, att göra ingenting... Jag börjar idag med en ledig måndag, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar