tisdag 31 maj 2011

Ovanlig måndag

Igår var det en helt vanlig måndag, förutom att en av mina absoluta favorit personer fyllde år. Hon valde att fira ordentligt. Ett gäng härliga tjejer bjöds på rosa bubbel, scones och tjusiga cupcakes. Och varför inte, vardagslyx är den bästa lyxen! Rosa bubbel en måndag, kan det bli bättre? Jag tycker att man ska passa på att fira, njuta och sätta sig själv i centrum ibland. Det ända vi gäster gjorde var att vi tog oss tiden, tog med oss en liten present och lutade oss tillbaka. Tack Sofia för en härlig måndag och för att du firar dig själv hundraprocentigt! Det gillar jag.

Fantastiska kladdkakemuffins med grädde.
Banan och kanelcupcakes, så goda!
Värdinnan med rosa bubbel.
Grattis igen!

4 kommentarer:

  1. ojoj. en bild på mig i din fina blogg ;) vilken ära, hihi! mer bubbel på måndagar säger jag! puss

    SvaraRadera
  2. :) Jag tittar gärna in på måndag för lite bubbel! Vi får hitta på någon lyxig picknick till på lö ;) Puss

    SvaraRadera
  3. ja det tycker jag! längtar så mycket efter vår mysiga lördag :) en ritkgit mumsig picknick ska vi nog få till! Särskillt om den kommer på bidl i bloggen ;) <3

    SvaraRadera
  4. Jag längtar också, ska vi göra matiga mackor eller sallad eller vad tycker du? Bilder måste tas ;) Förhoppningsvis på några fynd också! <3

    SvaraRadera