måndag 13 juni 2011

Bra jobbat!

Eftersom jag jobbat i helgen har jag förtjänat en ledig måndag.

Dagen började med en lugn och skön morgon och fortsatte med massage. Är lyckligt lottad att ha vänner som gärna utbyter tjänster! Även fast man inte har direkta problem med kroppen är massage väldigt välgörande för både kropp och själ. Jag har inte ont men massör Ellen hittade ett par punkter som hon lossade lite på och kroppen känns nu mjuk och avslappnad. Att blir ompysslad och slappna av en stund behöver alla, det är riktig lyx! 


Eftersom det blåser väldigt mycket idag ska jag vara inne och sy idag. Igår förberedde jag lite jag sprättade, nålade och klippte. Nu ska det sys! Om jag blir nöjd ska jag dela med mig av ett (hoppas jag) super enkelt kjolmönster. 

Om vindarna lugnar sig cyklar jag
kanske till hamnen och njuter av solskenet.

2 kommentarer:

  1. haha med tanke på inlägget ovan kanske det inte var ett superenkelt mönster? ;) puss gulle!

    SvaraRadera
  2. Haha den blev färdig till slut men det var jag som var ivrig och dum ;) Blev riktigt nöjd! Puss

    SvaraRadera