måndag 20 juni 2011

Sommarpresent

Höll på att ramla av stolen av glädje vid dagens frukost. Varje sommar har vår kära tidning, vlt, en följetong. De delar upp en bok i 36 delar och man får läsa en del per dag förutom på söndagar då vi inte får någon tidning. I år är det Jens Lapidus nya bok Livet delux, jaaa skriker jag! Tycker att hans böcker är lite för råa, lite för farliga och visar en del av samhället jag helst vill blunda för men oj jag gillar dem. Det här är en grym sommar present, bästa sättet att läsa en bok, få vänta och längta och njuta av en lugn stund varje morgon. Tack för bra val, nu ska jag läsa!

PS. Har fått en sommarpresent till, Ica Ettan säljer Norrängens tomater och gurka till superbra pris. Åh jag är lyckligt lottad ;)

3 kommentarer:

  1. Åh vilken lyx, jag har juh inte VLT längre :( Får köpa boken istället! :)

    SvaraRadera
  2. Du får köpa boken och läsa ett kapitel om dagen ;) Tycker det är så roligt att läsa så. Ses snart :)

    SvaraRadera
  3. jag blev också glatt överraskad imorse (även om jag inte kommer hinna läsa klart innan vi flyttar tillbaka till skövde men ändå).. förut har dom inte valt SÅ bra böcker! Heja VLT! :) /fia

    SvaraRadera