onsdag 15 juni 2011

Lyllo mig

Jag ska på konsert med Melissa Horn i december! Sambon överraskade mig igår. Han kunde inte hålla hemligheten länge, han lyckades i några timmar ;) Han avslöjade också att jag kommer att få hennes nya skiva hemskickad signerad när den släpps i september! Lyllo mig med tanke på att det var hans namnsdag igår...

Jag har lyssnat på hennes musik i ett par år och tycker att hon är så bra. Upptäckte henne genom min syster, hon och hennes kompis skulle gå och se henne spela och jag fick följa med. Så mysig spelning, bra stämning och en härlig musikupplevelse. Vi fick till och med pruta ett par tior när vi ville köpa varsin skiva, som hon såklart signerade. Längtar!
Längtar tills december men
eftersom sommaren är väldigt
härlig väntar jag mer än gärna!

3 kommentarer:

  1. sv: jag brukar faktist slänga i det vin som jag råkar ha hemma vid just det tillfället, det brukar funka bra :) risotto med grön sparris, körsbärstomater eller rivet citronskal är favoriterna :)

    SvaraRadera
  2. Haha... Kunde han inte hålla sig längre än så? Jag som sa; -Ska hon inte få det när hon fyller år? Han lär ju tyckt att det var en evighet dit! Fin bror- fin svägerska!

    SvaraRadera
  3. Nej och han var inne på jobbet tidigare på dagen och såg så dör hemlighetsfull ut... Det var en prestation att hålla hemligheten ända till kvällen :) Fin sambo- fin svägerska! Lyllo mig igen!

    SvaraRadera