fredag 17 juni 2011

Nöjd

Idag är en bra dag! Känner man sig någonsin så stolt över sin träning som klockan sju på morgonen när man trampar igång sin sömniga kropp? Nej, stolt var ordet.

Nu ska jag vila en stund innan jag ska sällskapa med Alexandra på jobbet. Hon får också vara stolt idag som hängde på morgonjympan imorse.

Ikväll kommer ett par festfixare hit, vi ska laga risotto och planera för midsommarfesten. Några saker är fixade. Ett härligt gäng gäster, min klänning och servetter, både blåa och gula. Tandpetare med svenska flaggan till tårtan, att vi ska ha en femkamp (tips på lekar mottages gärna!) och att pappa ska bygga klart altanen tills dess. Ja så lite planering krävs och det är ju så himla kul! Vi behöver bestämma bland annat välkomstdrink, vem lagar vad till knytkalaset och några roliga lekar. Jag tror i alla fall att det blir kubb och ett musikquiz. 

Nu ska jag vila och lyssna på regnet som smattrar mot rutan, mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar